Mobilná aplikácia Patron GO je prvá a jediná aplikácia svojho druhu. Vďaka Patronovi získate zadarmo nepretržitú ochranu pred predraženými platbami, ktorých sa môžete zbaviť priamo v aplikácií. Patron vás naviac za každé vyliečenie predražených platieb odmení, stačí si vybrať iPad alebo napríklad kávovar v Katalógu odmien.
Napojenie bankového online výpisu nie je povinné. Jedná sa však o najjednoduchší a najrýchlejší spôsob ako spoľahlivo nájsť všetky predražené platby, ktoré vás stoja peniaze. V prípade nenapojenia banky je možné predražené platby nájsť aj ich ručným zadaním.
Vaše osobné údaje a dáta sú v bezpečí a pod vysokým stupňom ochrany. Pracuje s nimi výhradne náš systém, ktorý všetko vyhodnocuje automaticky.
Vždy pracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov (GDPR) a Českej národnej banky (ČNB), od ktorej máme licenciu. Po zmazaní vášho účtu uchovávame dáta už len v súlade s nariadením, ktoré nám ukladá zákon.
Aplikácia je a vždy bude zdarma.
To sa nikdy nestane. Náš systém môže do vašeho účtu naozaj iba pasívne nahliadať a nie ho ovládať. Nie je možné skrz aplikáciu posielať, alebo prijímať akékoľvek platby. Patron nevidí ani vaše prihlasovacie údaje. Váš účet je vždy v bezpečí.
S vašimi osobnými údajmi pracuje iba náš systém a všetky dáta sú na zabezpečených serveroch pod vysokým stupňom šifrovania.
Pre správne fungovanie aplikácie a vaše pohodlie vám doporučujeme aktivovať online náhľad. Jedine tak vám neunikne žiadna predražená platba. Pokiaľ sa i napriek tomu rozhodnete zadať platby radšej ručne, plne vaše rozhodnutie rešpektujeme.
Áno, aby ste mohli aplikáciu plnohodnotne využívať, potrebujete telefón s operačným systémom Android alebo iOS.
Áno, priamo vo svojom profile môžete požiadať o odpojenie vášho účtu vrátane všetkých dát, ktoré sú s týmto účtom spojené.
Áno, Patron umožňuje napojenie ľubovoľného množstva online výpisov z účtu
Patron vám vie v tejto chvíli pomáhať len cez mobilnú aplikáciu.
Po pripojení bankového účtu (prípadne ručného zadania platieb) Patron preskenuje vaše platby a určí, ktoré sú zbytočne vysoké. Tieto platby označí ako vírusy, ktoré je možné pomocou aplikácie vyliečiť. Celý proces prebieha prostredníctvom komunikácie so špecialistom, ktorý vám rovno v aplikácii ponúkne lacnejšiu alebo výrazne lepšiu službu za rovnakú cenu. Nezabúdajte, že Patron Vám nič nepredáva, Patron zlacňuje.
Pokiaľ by nastala komplikácia s riešením nájdeného vírusu, kontaktujte nás prosím emailom na podpora@patrongo.sk. Vašej požiadavke sa budeme ihneď venovať
V prípade zvolenia nepretržitej ochrany sa dáta v aplikácii aktualizujú každé 3 dni. Pokiaľ zvolíte ochranu manuálnu, potom sa dáta aktualizujú iba vtedy, keď sami spustíte sken.
Do aplikácie sa môžete zaregistrovať tak, ako ste už zvyknutí z iných aplikácii, a teda pomocou účtu Facebook, Google alebo prostredníctvom AppleID. Rovnatko tak môžete registráciu uskutočniť ručne pomocou jednoduchého formulára priamo v aplikácií.
Aplikáciu môžete využívať iba v chytrom telefóne a na tablete.
Pre získanie výpisu z vášho účtu cez aplikáciu Patron je využívaná licencia vydaná EÚ, ktorá využíva legislatívnu smernicu PSD2. Táto nariaďuje bankám sprístupniť bankové údaje svojich klientov tretej strane (Patron), pokiaľ k tomu dá majiteľ účtu súhlas.
Všetko vyriešite priamo s licencovaným špecialistom online v aplikácií. Spolu sa dohodnete na všetkom potrebnom, teda i na spôsobe predania zmlúv, ktoré vám môže zaslať napríklad emailom, priamo do aplikácie alebo poštou. Je to len na vás.
Po nájdení vírusu (predraženej platby) sa vás aplikácia spýta, či chcete tento vírus liečiť. Pokiaľ sa rozhodnete pre áno, systém vás požiada o pár posledných detailov. Po chvíľke budete skrz chat v aplikácií spojený priamo s licencovaným špecialistom, s ktorým všetko vyriešite. Sami sa pritom rozhodnete pre spôsob kontaktu. Môžete si zavolať, písať si v aplikácií alebo sa stretnúť osobne. Všetci špecialisti v aplikácií sú dôsledne vybraní a monitorovaní.
Nezastupujeme žiadnu konkrétnu banku alebo poišťovňu. Sme nezávislí a chceme pre vás len to najlepšie.
Ojedinele sa môže vyskytnúť situácia, kedy sa všetci dostupní špecialisti už venujú iným užívateľom Patron. V takom prípade vás bude špecialista kontaktovať hneď, ako to bude opäť možné. Nie je pritom potrebné mať aplikáciu celú dobu zapnutú. Zašleme vám notifikáciu akonáhle sa špecialista ozve. Naviac máme pre každý druh vírusu rôznych špecialistov, môžete tak v medzičase kľudne vyriešiť iné predražené platby.